Отримати від страхової компанії належну компенсацію — завдання не завжди просте. Страховики нерідко занижують суми виплат, відмовляють у відшкодуванні або затягують розгляд справ. У цій статті пояснюємо, як діяти у разі спору зі страховою компанією та які юридичні механізми допоможуть відстояти свої права.
Основні причини спорів:
Часто страховики використовують складність договору та юридичну необізнаність клієнтів.
Згідно із законодавством України та умовами договору страхування, застрахована особа має право:
Докладніше про права страхувальників можна дізнатися на порталі Forinsurer.
Щоб захистити свої права:
Корисна інструкція зі складання претензії є на сайті Верховної Ради України (Порядок розгляду звернень громадян).
Детальніше про порядок звернення до суду можна знайти на порталі Судової влади України.
Подати письмову претензію, а у разі відмови — звернутися до суду.
Так, за окремих обставин можна стягнути моральну шкоду через суд.
До 15 робочих днів із моменту подання всіх необхідних документів, якщо інше не передбачено договором.
Так, зазвичай претензійний порядок є обов'язковим згідно з договором страхування.
Так, незалежна експертиза допоможе обґрунтувати розмір збитків.
Так, закон дозволяє стягувати пеню або інфляційні втрати за прострочення виконання грошових зобов'язань.
Перевірити ліцензії можна на сайті Національної комісії з регулювання фінансових послуг.
Від кількох місяців до року залежно від складності справи і завантаження суду.
⚠️ Увага: законодавство змінюється. Захищайте свої права разом із професійними адвокатами.
Юридична консультація Дніпро: форма або тел. 099-970-77-20
Захист прав потерпілого у адміністративній справі за ст. 124 КУпАП Якщо ви є потерпілим у справі за ст. 124 Кодексу України про адміністративні правопорушення (порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортного засобу, вант...
Read moreЗалиште заявку — ми знайдемо рішення для вашої ситуації!
Безкоштовна консультація